close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים רכב תפעולי

מערכת שורשיג כסליו, תשפב17/11/2021

כאשר רוכשים רכב תפעולי חשוב לדעת מהם הצרכים שאותם הוא צריך למלא. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה

תגיות:
לפני רכישת רכב תפעולי, חשוב לקבוע מה אתם צריכים ורוצים מהרכב התפעולי. משום שישנן דרכים רבות שרכבים אלו יכולים להיות בשימוש, ואי לכך ישנם לא מעט אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגים ודגמים של רכבים תפעוליים, מיצרנים וחברות שונות.

החברות המובילות כיום בארץ בתחום הרכבים התפעוליים הן: קלאב קאר, ימאהה, איזיגו ומרשל. ניתן למצוא המון רכבים תפעוליים של חברות אלו מפוזרים ברחבי הארץ במקומות שונים ולצרכים ומשימות שונות.

כאשר בוחרים לרכוש רכב תפעולי (או קלאב קאר כפי שנהוג לכנותם) ישנם אלמנטים מרכזיים שחשוב לשים
עליהם דגש:

רכב תפעולי בנזין או חשמל
רכבים תפעוליים פועלים על בנזין או חשמל. על מנת לבחור איזה סוג יתאים לכם ביותר, קחו בחשבון את הגורמים הבאים: באיזו תדירות אתם מתכננים להשתמש בו, כמה רחוק אתם מוכנים לנסוע לכל טעינה/מילוי, ותכונות נוספות כמו איבזור של הרכב, שמשות/כיסויים, מצננים, בקרת מהירות ועוד.

קיבולת משקל של הרכב התפעולי
אם יש לכם משפחה גדולה יותר, או אם אתם מתכננים לשאת הרבה ציוד ברכב התפעולי שלכם, שקלו לרכוש אחד עם קיבולת משקל המתאימה לצרכים שלכם. ישנם רכבים תפעוליים גדולים ומאסיביים יותר אשר מסוגלים להתמודד עם משקלים גבוהים במיוחד. כל זאת כמובן בהתאם לצורך.

כמו כן אפשר כמובן להוסיף ספסל אחורי מתקפל אשר נהוג לכנותו ספסל פליפ פלופ. כך במידה ואתם רוכשים רכב תפעולי סטנדרטי עם שני מקומות, הספסל יוסיף לכם עוד שני מקומות וכך יהיה לכם רכב תפעולי משפחתי נהדר המכיל ארבעה מקומות. אלמוג קינן מאתר גולף מוטורס אשר מתמחה ברכבים תפעוליים, ממליץ שבמידה ואתם מוסיפים ספסל אחורי מתקפל רצוי גם לבצע התקנה של גג ארוך.

כך תוכלו לדאוג שלכל הנוסעים ברכב התפעולי יהיה מחסה מצוין מהשמש בחודשי הקיץ וכמובן מהגשם בחודשי החורף. כמו כן במהלך חודשי החורף נהוג לשים כיסוי חורף על הרכב התפעולי, ועם גג ארוך תבטיחו שהכיסוי ישב מצוין ויכסה גם את הנוסעים שיושבים מאחור.

תנאי שטח לנסיעת הרכב התפעולי
לרוב רכבים תפעוליים חשמליים יהיו יעילים יותר בתנאי שטח מאתגרים מכיוון שהם אינם דורשים כוח רב כדי לנסוע בעליה כמו רכב תפעוליי בנזין. בנוסף, לרכבים תפעוליים חשמליים יש אפשרות לסיוע מובנה המפחית את העומס ועוזר לשמור על מהירות בעלייה. מצד שני, רכב תפעוליי בנזין יכולים להיות מצוידים בטורבו כדי להגביר את המומנט והכוח בעליות במעלה הגבעות.

כאשר רוכשים רכב תפעולי חשוב לדעת מהם הצרכים שאותם הוא צריך למלא. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה ומביאים הביתה כלי מעולה אשר ישרת אתכם נאמנה למשך שנים רבות. ישנם סוגים רבים של רכבים תפעוליים, החל מרכבים חשמליים, בנזין, רכבים לעבודה ועוד. לכן חשוב לבצע את הבחירה הנכונה לכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה